jejak anda

Dec 23, 2010

kamu masih ada

Tanpa di duga,kamu masih setia di benak fikiranku..wal hal aku sudah bberapa kali cuba untuk menghlgnya dari berlaku,,tapi ternyata usaha ku sia2 sahaja coz kamu sentiasa ada bersama aku…kekuatan cinta aku sukar untuk meluputkan segala kenangan kita ketika bersama..ia terlalu sukar bagi ku untuk melupakannya walaupun aku tahu kamu tak sepertiku..mungkin kamu sedang bahagia dengan kehidupanmu tanpa aku but not me…aku selalu rindu kamu

Kadang2 dengan tidak sengaja aku masih mencipta impian untuk bertemu kamu walaupun aku tahu ia tak mungkin terjadi..kerana ..kamu telah pergi dalam hidupku dgn berbekalkan kebahagian kamu bersama yg lain..

Kenapa KAMU???...kenapa kamu yg perlu aku cintai lagi..kenapa kamu yg perlu aku tangisi lagi ..kenapa dengan kamu,aku mencipta hari2 bahagia…dan kenapa dgn kamu aku masih berharap…aku tak pasti??? L..perlu kah aku berbuat demikian setelah kamu melukai hatiku tanpa rasa bersalah sedikit pun..


when it hurts to look back, n u're scared to look ahead,
u can look beside u, n i will be there for u.
U have a forever relationship and has no end...:)




Adakah kata2 itu boleh ku ambil peduli or sebaliknya..sedangkan kamu sendiri yg telah musnahkannya..perlukah aku???

0 borak2: