jejak anda

Nov 16, 2010

hOliDay...Rest






...yaaaa...today the first day that im started holiday after final exam...fuhhhh...leger giler...maner tak nya...myb dalam sebulan gak la aku dop perah otak stdy...cam2 hal belaku...n cam2 hal tak kene...but im realy2 happy coz dapat buat paper Exam tanpa tinggal kosong...tapi betol kew tak tak tau are...okehhhh...paper sem nim, bagi aku lor..emmm...not quite easy coz byk yang confuse n soalan pom sajer jer nak bikin aku rase sakit otak bile pikir..hahahah...dah la mase lam dewan dop pkir nak balik dah...agak lucu la bile aku n roomate packing barang 3days b4 nak balik...org dop kalut nak stdy n cover yang tak paham but kiter org sibuk jer nak blik...hahah...da la rumah dekat jer...huhuhu...bile hbs jer paper MGT dah pau dah penyapu mak cik clear..(sory ek makcik tak mintak) maner tak nya takut org lain pom pau samer...after that aku n another roomte selseme lak pulak coz terkene habuk2 lam bilik 2 maklum la dah berapew bulan tak sapu..hihihi...(pemalas rupanya)...best giler time 2 ciap main2 air g cam budak2...rindu pulak kat diorng...thnk ek pu3,farah n yang coz bekerjasame...nanti lain sem kitew main lagi ek...e2 pom kaluw dapat kolej la ek..doa2 kan yop..aminnnn...hhihi..okeh dah2!!!... so final da habis n aku pom da dop umh tak nak pikir sal bende lepas....nOw!! im going to think what should i do in my hOliday...huu...best siot...agak2 apew ek xtvt yang best selain kuar ngan kwn..???emmmm...biasernya aku p holiday kat umh akak jew tapi sem nim nak lain la pulak...myb p holiday with all my family pom ok..bilew lagi kan,skrun kan cuti skull so dah elok la 2 kot..hihi..harap2 mum n my dad dapat cuti lol...anyway semuanya dapat aku plan but yang tentukan adalah ALLAH so i just hope my holiday can be better than last sem.. n akan jadi memory in my life..huhu insyaallah...:)

0 borak2: