jejak anda

Nov 19, 2010

hAngOut..


haiii..sume2...so cam ner ngan rayer u all..best kew Or tak nim???..hihhi..cite rayer aku lak..agak bowrin coz tak der org balik lol...sdare mare tak blik...sunyi giler lol...biaser la ari rayer korban kang tak la meriah cam rayer aidilfitri...pagi rayer jer meriah ckit..bile da ptg 2 ta meriah are..emmmm...but...aku n sis muler lar wap plan to hangout..huhu..kiteorg tak leh dop diam umh..hihhi..bile sume blk jer kite org kuar p shopping..sampai my mum n dad pom naik heran...asal blk jew kuar..asal kuar jew balik la bdk2 nim..hahahha...kite org bukan pew...kesian la kat penjual 2 kalau kitew tak p beli kan..hahah(alasan giler nih..)..

mlm first day rayer ..kite org kuar...wOooWww...langkah kanan betol kite org coz de sale discOunt mlm 2..byk la 2 50% n 70% ....so pew lagi..shopping la kite..huhuhu...bilew da shoping tak ingat dunia da..ikup sedap rase jew..huhu...tapi tak pew la sekali sekale kang manjew diri...hihi...(mentang2 la poket full skrun ek). masing2 tak hirau da kat orng lain..wap cam umh sediri..hahah..kesian org lain nk beli pom tak dapt..sibuk ngan kite org jew..bOngoksss betOl..

after do a payment..sesi isi perut la pulak..wap hilang letih sesi shoping tadi.. tp ramai giler org kat mcD..da la aku ngidam nak mkn burger mcD..huhu...nampak nya tak sampai a hajat nak mkn burger..:(..tapi tak pew mcflurry jadi penganti..lame suda tak mkn mcflurry...dulu asal kuar jew wajib are buy mcflurry satu..if tak beli..alamat nya balik umh nanti tak sedap duduk la coz dop tringat kat mcflurry 2..hahah..(giler)..so kiteorg decide nk p mkn KFC jew la..org pom tak ramai...huhu:(..KFC pom bolehhh..thnk ek Sis lOng belanjer ila n adik2 yng lain..

lps mkn kite org blk la...bdn da knyg..hati pom senang..duip pom da kering.hahah..just one thing yng tk lengkp lagi ..iaitu TIDOW..nikmatnya klu leh tidow time 2...hihihi...letih siot..ngtuk gilew..nsb bk my sis yg drive..klu aku yg drive myb tak sampai umh kot..u all nk tau smpai kat ner???..HOSPITAL la jawb yer..hihihi..maner tk nya mater da tak ley bukew..dop ingat katil jew..nasib baik my mum n dad tak join sekali..kalu tak aku comfrm habis segale urat sarat sakt..myb that is a reason my dad n mum tak nk join kott...we already know..hahaha..penat2

sooooo....cam tu la story aku on that day...tak special pom untuk aku cite kat blog nim...tp aku sajer jer..wap hlg boring...bilew ingt balik aksi2 my sis n bother nak gelak pom adew..huhu..pew yng ptg aku hppy ngan pew y aku wap.,,org nak trime or tak 2 lain kire asalkan kite tak kacau org kan...hihihi..k buby..

thnk 2 all my sis n brother for this night..i happy hangout with u all...muaaahhhxxx....loveee u all.:)




0 borak2: